Selasa, 26 Februari 2013

~DH LAMO XPOST, KEKOK PLAK RASA~



adush...bersawang..!!bersawang...!!!dan bersawang....!!!!

dh rupa ape dh blog ni..latest update thun 2011...common r sufi..!!skrg dh 2013 k...!!!ptutnye bnyk dh cerita dlm ni ko ltak,...hehehe....(bukan ape,sbb terlalu bzy melakukan aktiviti2 luar...ni r jd nye...xbersentuh blog..lg2 laman FB dh ade..lg senang)...tapi pada pendapat aku....blog ngn fb..better lg blog..sbb dpt luah kn mcm2..pulak tu aku ni jenis orng y kuat potpet...!!mmmg layak r aku disini...hahahha...

BTW,thanz to spupu aku MUEZ krn dh dpt kn balik paswod ni....hehehe...terlalu lama xbukak smpi kn lupa dh pasword....APA POWN X BOLEYYYY~~~hahahaa

nnti klw dh ada ms y sesuai mmg aku nk update mcm2 sbb bnyk dh file2 gmbr y aku dh edit nk ltak kt blog ni tpi xkesempatan..hehhe(baget mcm blog ni orng slalu sngah je)...hehehhee...

xkisah r orng nk singgah ke x ke...y penting aku dpt luah kn...bila baca balik mst akn senyum sorng2....

ok r esok keje...nnti 1 hari akan pasti...yup!!pasti aku cuci blog ni semula...hehehe....(wahhh!!dh keje skarg...senyap2 upenye nk ada income...ptut r sunyi je...buekkksss!!!hahahaa)

bye2 reader..paper pown "CINTA DAN ALAM"

peace yo...!!!

3 ulasan:

  1. perhhh sekali upgrade... mantap header blog tu... huhu

    BalasPadam
  2. muezz.....lama dah header tu....
    orang meletop memg camtu....
    hahahaha...
    good2....
    :D

    BalasPadam
  3. "baget mcm blog ni orng slalu sngah je"...ko mmg selalu baget.. :D

    BalasPadam