Jumaat, 25 Mac 2011

~seMangat Yang Hilang~

huhuuu...sory r aku xder mood lately nie...
nk tulis blog pown malas dan xder idea..padahal bnyk cerita y aku nk kongsi ngn kowg...seperti:

  • aku g Tanah Aina Fareena...
  • Kami berkubung di studio buat Model TAnah Aina Fareena dgn skala1:250
  • Selection bowling part 5B...
  • romy and jaywei dh boley terbang bebas dan pndai balik sngkar dy...
  • kedatangan Bunny kt kluarga kami pemberian kak huda
  • kedatangan MORA ke kluarga kami..
  • dan lain2 lagi


mungkin aku bnyk keje r..huhuuu..bnyk assgment y nk kne submit bulan mac nie..

  • mcm minggu pertama ada 5 submission,
  • minggu ke dua ada 4 submission, 
  • minggu ke tiga ade 3 submission 
  • minggu akhir nie ada 3 lagi submission.
kadang-kadang terpikir gak,cikgu dulu ckp kt U bljar senang..tpi apa y aku dpt skrg mkin susah drp kt sekolah dulu...huhuuu...paper pown aku dh mula kn bende nie dan aku mesti akhirkannyer...right???!!!

k tu jer r nk ckp..huhhh!!

1 ulasan:

  1. salam.

    hey, ur been so serious with my previous entry, about lelaki kacak. relax. its just an entry, we cant be serious all the time aite? :)

    from d entry, all u need to digest is, kacak is not based on physical appearance only, hati. penting jugak kan?

    perempuan bajet hot and spicy? dont blame all of us, not all gals are like dat.

    we lives in a circle, girls hurt guys, guys hurt girls. i did experience that and its damn hurting.

    lelaki perasan kacak pn ada juga. but biar lah mereka. i dnt wnt to bother. so do u. chillax ;)

    BalasPadam