Selasa, 14 Disember 2010

kesakitanmu kuterasa jua~

salam semua..dh lama dh xo9 nie..huhuu..buzy r katakn..pape pown..aku ader citer sedey dan gumbir..fist..ms 3 hb dis 2010..uchi jatuh sangkar..so kaki sebelah kiri dia patah...arghhghhh..!!!time tu seriosly aku mmg frust kot..paper pown rmai y bgi sokongan dan dorongan kt aku utk sembuhkan balik kaki uchi tu..aku pown kuat smgat r(bila dipikir2kan..aku rs dia tu dh mcm anak aku plak sbb aku risau sgt kt dy)hauhauahua...

terima kasih kpada kluar y bnyak membantu...dan juga adik aku sgai pembntu ikatan da juru kamera..haha..klw x,xsempurna blog nie..hehee...m,paper pown aku guna kan ubat minyak but-but..kowg tahu keajaiban dy..??hanya 2 ari sha kaki uchi dh sambung...mmg ajaib sgt2..!!aku terkejut kot..!!heheheee...

tpi skrg uchi dlam proses nk jalan seperti sediakala..hehhe..19 hb disember ni genap r dowg 3 bula..wee~~seronok..!!sbb mereka hdup hasil drp pnjagaan aku y dh 1 bulan kot..hehee..ok,jom tgok rawaqtan y diberikan kpd uchi~hehe






1 ulasan:

  1. hahhahaha~~~~
    gaya memg terbaeeekkkk!!!!~

    tetibe de pakdon kt tepi tuh...
    huhuhu~~~~

    BalasPadam